Anmälan till sommarens seglarskolan är öppen!
Skanörs Båtklubb
Bokning av klubbhuset

Välkommen att hyra klubbhuset

Medlemmar i Skanörs Båtklubb har möjlighet att hyra vårt trevliga och välutrustade klubbhus under perioden 1/10 – 30/4.

Lokalerna är lämpliga för max 60 personer och det finns bord, stolar, glas, porslin och bestick för detta antal gäster.

Här är några enkla förhållningsregler för allas trevnad:

• Du måste vara medlem i SBK för att få hyra klubbbhuset.
  • Föräldraransvar för ungdomar under 25 år om ungdomarna vill hyra klubbhuset. Ansvaret innebär att det måste finnas vuxna personer i lokalen eller i dess närhet.
  • Tider - Klubbhuset hyr du från klockan 13:00 till klockan 12:00 påföljande dag. Det går också bra att hyra för en eftermiddag kl 13:00 till 19:00.
  • Hyra - Grundhyran är 2000 kronor. För en eftermiddag är grundhyran 1000 kronor. Önskar du låna klubbens glas, bestick och porslin tillkommer 300 kronor.
  • Rökning i lokalerna är självklart förbjuden och vassa klackar på damskor förstör vårt trägolv.
  • Diskmaskinen får användas.
  • Städningen efter festen ansvarar du för.

Bokningsförfrågan görs via epost via sbk@skanorsbatklubb.se